Contact & FAQ

Bij IEDEREEN LOOPT staan we graag voor je klaar. Heb je een vraag over onze werking? Kijk eerst bij de veelgestelde vragen hieronder.


Vind je het antwoord op je vraag niet bij onze FAQ? Neem contact op via het invulformulier hiernaast of via onderstaande gegevens:

 

IEDEREEN LOOPT
tel: 051 696 256
e-mail: info@iedereenloopt.be


Vestigingsadres: 't Hoog Stuk 10 - 8800 Roeselare (België)
BTW: BE0628.794.085

1 Bestellen
1.1 Hoe moet ik een bestelling plaatsen?
Alle bestellingen lopen via 5 éénvoudige stappen in onze webshop.
  1. Product:
    - Plaats een product in jouw winkelwagentje via de grijze knop 'in winkelwagen'
     
  2. Winkelwagentje:
    - Je winkelwagen vind je altijd terug in de donkerblauwe balk bovenaan de website.
    - In het winkelmandje kan je de aantallen wijzigen via de grijze pijltjes aan de rechterkant. Per ongeluk een artikel geselecteerd? Wis dit door op het kruisje te klikken.
    - De waarde van je winkelmandje wordt herberekend door op 'winkelwagen bijwerken' te klikken.
    - Links onderaan zie je nog een aantal producten die voor jou misschien ook interessant zijn!
    - Ga verder via de donkerblauwe knop 'bestelling afronden'
     
  3. Gast of registreren
    - Je kan gemakkelijk verder gaan als gast. Maar om je bestelling beter op te volgen kan het interessant zijn om je toch te registreren. Voor jouw gebruiksgemak kan dit ook via Facebook!
     
  4. Facturatie, levering en betaling
    - Vul de facturatiegegevens in en het leveradres indien dit verschilt van het facturatieadres
    - Kies levermethode en betalingswijze. Alle online betalingen gebeuren in een beveiligde omgeving!
     
  5. Bestelling afronden
    - Op de rechterkant van de pagina zie je nogmaals en overzicht van de bestelling. Deze wordt definitief als je op de blauwe knop 'kopen' klikt.
1.2 Is registratie verplicht om te kunnen bestellen?
Bij Iedereen Loopt! kan je gemakkelijk als gast bestellen. Toch kan het interessant zijn om je te registreren in onze webshop. Dit kan trouwens ook eenvoudig via Facebook!

Voordelen registratie:
  • Bij een nieuwe bestelling moet je niet opnieuw al je gegevens invullen.
  • Overzicht openstaande orders.
  • Persoonlijke gegevens gemakkelijk aanpassen.
  • Overzicht facturen 
1.3 Inloggen als bestaande klant
Als je wilt inloggen, klik je op 'Mijn account/registreren' in de blauwe balk rechts bovenaan. Hierdoor word je automatisch naar het login scherm gebracht. Wachtwoord vergeten? Geen nood, via de 'wachtwoord vergeten'-knop, sturen we je een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
1.4 Voorraad

IEDEREEN LOOPT streeft ernaar om zijn voorraad steeds te optimaliseren. Toch kan het gebeuren dat een bepaald product niet op voorraad is. Wanneer een product niet op voorraad is, kan dit tijdelijk niet besteld worden. Zo voorkomen we lange levertermijnen of annulatie van orders.

2 Betalen
2.1 Online betalen
Online betalingen worden aangeboden via de beveiligde portalen van onze professionele betalingsproviders. Er worden geen extra kosten aangerekend, ongeacht de manier van betalen.
2.2 Kan ik ook via overschrijving betalen?
Natuurlijk kan dit. Hou er wel rekening mee dat dit een invloed heeft op de leveringstermijn. Bestellingen die met overschrijving worden betaald, worden uitgeleverd zodra het bedrag op onze rekening staat. Hou er rekening mee dat een bankverwerking enkele dagen kan duren! De gemiddelde leveringstermijn (als je de dag van bestelling onmiddellijk via overschrijving betaalt) is vijf werkdagen.
3 Levering
3.1 Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Online betaling:
Alle orders worden maximaal 1 werkdag na bestelling verzonden.

Betaling via overschrijving:
Na ontvangst van de betaling, wordt het order binnen de twee (2) werkdagen verzonden. Opgelet! Het kan enkele dagen duren voordat het geld effectief op de rekening van IEDEREEN LOOPT staat. Indien u betaalt op de dag van bestelling, mag u rekenen op een gemiddelde levertermijn van 5 à 7 werkdagen.

3.2 Welke kosten worden er voor levering aangerekend?

Voor bestellingen vanaf €45 neemt IEDEREEN LOOPT de verzendkosten binnen België en Nederland op zich en betaalt u dus niets!

Verzendkosten voor bestellingen onder de 45€ zijn 5.95€.

Alle bestellingen worden altijd als een pakket verzonden MET track & trace. Op deze manier kan u uw bestelling perfect opvolgen.

Meer informatie kan u vinden op de pagina levering en verzendkosten

4 Ruilen en retourneren
4.1 30 dagen bedenktermijn

Bij IEDEREEN LOOPT mag je tot 30 dagen na ontvangst de producten terugsturen. Uiteraard dienen de producten zich in de originele verpakking te bevinden, zijn deze niet gebruikt en niet beschadigd. Meer informatie hierover lees je op onze pagina retourneren.

Neem contact op
* Verplichte velden